Thursday, January 19, 2006

Ocak 19


Merhaba
Sevgili diyet dostlarim bir onceki postuma comment birakmislar,
burada yanit vereyim istedim. Diger merak eden diyet dostlari icin.

Ben gune erken baslayan bir insanim, cok uyumayi sevmiyorum.
Sabahlari 6.30 da ayaktayim. Diyete basladigimdan beri her sabah
yesil cay iciyorum. Ardindan yuruyuse cikiyorum. En gec 7.30 da
bir dilim kepek ekmek, 1 dilim peynir, yarim domates ve salatalik
yemeye calisiyorum. Haftada 3 gun lop yumurta yiyorum.

Sonrasinda en az 2 buyuk fincan kahvem var. Oglenleri genelde
salata veya haslama sebzeleri yiyorum, calisiyorum cunku.
Oglen yemekten sonra yaklasik 20 dk isyerimin civarinda yurumeye
gayret ediyorum.

Sabah kahvalti ile oglen arasinda icim kiyilirsa portakal ve kereviz sapi
yemeyi seviyorum.

Aksamustu de gecerli, bazen elma ve greyfurtla yer degisiyorlar.

Aksamlari da en gec 7.30 dan once yiyorum veya gayret ediyorum.
Yine salata, beyaz et ( tavuk-balik) tuketiyorum, genelde mangalda
izgarada yapiyorum. Hafta sonlarida benim luksum izgara kofte :))

Gunde en az 3 kere buyuk bardakla yesil cay iciyorum, en az 3 bardak
su iciyorum, bardak olcum buyuk, bir karis yukseklikte kocaman bir
bardak. Sevgili Dali limon suyu ilave etmemi soylediginden beride
suyuma limon suyu dahil edip iciyorum.

Aksam yatmadan once jimnastik aletimi en az 15 dk. kullanmaya gayret ediyorum.
Gun icinde zaten yaklasik 10 saat ayaktayim, calisiyorum. Bu sekilde yavas
yavas veda edecegim fazlaliklara, saglik yasam ve beslenme...

Siz diyet dostlariminda destekleri beni daha da yureklendiriyor.
XXL konumundan L' a dusmek harika bir duygu benim icin.
Sizleri seviyorum.
Veda Zamani

5 comments:

Anonymous said...

Zeynep abla, ben de diyete basladim. Yardimlarinizi bekliyorum. 15 kilo fazlam var tami tamina. Hatta 17 kilo versem cok harika olacak. Boy 160 kilo 67. Valla utanc verici bir durum cunku yasim daha 27. Dal gibi olmak istiyorum. Bol su icip, kucuk porsiyonlarla yiyip, bol lifli gida tuketip zayiflamayi dusunuyorum. Turkiye'ye gittigimde beni soyle bir extreme make over'dan gecmisim gibi gorsunler istiyorum.hahaha
Bakalim neler olacak...
Sevgilerimle
Nilay

Burcu - Mutfak Camı said...

Veda Zamanı,
sobelendin. abur cuburlarını bekliyorum.sevgiler...

Unknown said...

Kutluyorum zeynep abla seni.. M olmakda nasip olucak sana inanıyorum ben bu düzende devam edersen Çözmüşsün abla sen bu diyet işini. Allah kolaylık versin

Unknown said...

Sevgili Arzum, bende subat sonu itibari ile 42 oluyorum, az degil yani yasim :))

Ben seviyorum abla kelimesini, o yuzden hic itirazsiz kabul ederim Zeynep ablayi.

Evet is uygulamakta ama degil mi?
Gayret ediyorum, kendimi iyi hissediyorum bu sayede.

Sevgilerimle,
Senin kol borek tarifini yemekbiz yemek gurubunda haftalik menuye koydum haberin olsun:))

Anonymous said...

XXL'den XX'leri atmak süper bir gelişme bence. Tebrikler! Benim de 3 kilo gitti kaldı 18 kilo :) offf off