Tuesday, January 17, 2006


Merhaba

Bana gunaydin tabi su an :))
Sebzeli gunlere devam ediyorum ama ben tam anlami ile uyamayacagim
sanirim, cunku ben beyaz et seviyorum, yumurta seviyorum, yogurt ve
sut seviyorum. Bunlardan uzak olmak beni zorluyor, haftada bir gun
izgara kofte yemeyi seviyorum. Bu sebeple kendimce diyetimde degisiklikler
yaptim, sizlerle menumu paylasacagim. Gectigimiz hafta ne kilo almisim,
ne de veda etmisim, sanirim bende duraklama devresindeyim su an.
Bugun neler yemeyi planliyorum:


Kahvaltida 1 dilim kepekli ekmek ve 1 dilim peynir yedim.
Yaninda sebze suyu ile.

Su an sekersiz kahvemi iciyorum.
Oglen yemek icin haslanmis 1 dilim tavuk gogsum ve bir koca
tabak yesil salatam var. Salatama sirke koyacagim yiyecegim zaman,

Aksam ustu acikirsam kereviz saplarimi getirdim yanimda, yagsiz yogurt
ile yemeyi dusunuyorum.

Aksam icinde taze fasulye kavurmasi ve tavuktan bir parca daha yiyecegim.
Aralarda acikirsam diye portakal ve elma stoklarim tamam :))

Shekercim, sana yoldas olamadim, tam anlami ile sebzedas olamadim.
Kusuruma bakma olurmu?

Sevgilerimle.

foto: fotosearch.com .

7 comments:

Unknown said...

Ablacım iyi başlamışsın kutlarım seni :)Vücut istiyor abla etide yoğurduda.. Ablacım stoklardan banada gönder benim hiç cephanem kalmadı. Hadi abla bu hafta 1-2 kilo başlangıç senden olsun...

Unknown said...

Amma çok abla demicim :) öptüüm

Anonymous said...

Merhaba Zeynep hanım, birşey sormak istiyorum. anladığım kadarıyla iş yerinde de lahana çorbasını içiyorsunuz, çorbayı ısıtmak gerekmiyor mu? soğuk içilebilir bir çorba mı? yoksa ısıtıyor musunuz? ben de denemek istiyorum çorbayı ancak, iş yerinde ısıtma imkanı yok, soğuk içilebiliyor mu diye merak ettim.
Çok teşekkürler.

Pinky said...

Vedazamani bence içinde yoğurt yada süt olmayan bir diyet sağlıksız oluyor.Çünkü özellikle bayanların sütten ve yoğurttan gelen mineral ve kalsiyuma ihtiyacı var.Hem süt ürünlerinin zayıflayama yardımcı olduğuda kesinleşmiş.Bencede en iyisi yapsınşsın hem sana uyan bir diyet yapmak daha uygun bence.Her diyetin küçük düzenlemelere ihtiyacı var :) Öpüyorumm

rks said...

Sebzeli yaşam: Otçul ama sağlıklı (bana hitap eden bir yaşam biçimi)
Etli yaşam: İğrenç ve sağlıksız.

Tercihin doğru bence. Bu yolda yürümeye devam.

Unknown said...

Aysecim,
ben lahana corbami hep biraz isitarak ictim, isyerimde mikrodalga firinda kisa sureli isitip ictim hep. Sogukta icebilirsin ama corba deyince benim aklima hep ilik ve sicak geldigi icin, soguk icemedim. Eger termosun varsa ona isit koy, gun icinde ilik ilik icebilirsin.
Kolay gelsin sanada.

Unknown said...

Sagolasin Shekercim, yine sebzelerden kopmus degilim, sebzeyi cok seviyorum. Ama yogurt,sut ve peynir benim vazgecilmezim :))

Pinkycim dogru soyluyorsun, hele yas ileri olunca ozellikle sut ve urunlerini dogru almam gerek.

Tarkan, tatil bitti dondun demek, hosgeldin :))
Evet tamami ile etcil yasam sagliksiz, sana katiliyorum bende bu konuda.

Dalicim bakalim, ne kadar veda edecegim bu hafta :))