Friday, January 06, 2006

Nohutlu Taze Fasulyem

Merhaba
Dun aksam bu yemekten yaptim yedim, kalani bugun oglen yiyecegim.
Yasamak icin ye stilinde bir yemek :))
1 adet sogani 1 kasik z.yag ile soteledim, dondurucuda hazir bekleyen
taze fasulyelerimi ilave ettim tencereme, sonra rendelenmis havuclarimi,
2 dis dogranmis sarimsagimi birlikte pismeye biraktim. Cok az su ile.
Sonra fasulyemin pistigine emin oluncada haslanmis dolapta bekleyen
nohutlarimida ilave edince harika bir yemegim oldu. Cunku gunduz
bakliyatimdan yememistim, hakkimi aksam yemegimde kullandim.
Gunduz 4 portakal, 1 tabak salata, yarim avacado yedim.
Bolca su icmeye gayret ediyorum, kendimi seviyorum :)))

Veda Zamani

5 comments:

tatlıcadı said...

Aslında hayatımız boyunca senin şu an yaptığını yapsak hiç kilo almazdık canım.Bende şu kiloları verdikten sonra senin beslendiğin tarz beslenmeyi düşünüyorum.
Eminim sen bu hızla devam edersen bizden önce zayıflayacaksın :)

Unknown said...

yemek harika görünüyor abla.. bir anda iştahım açıldı. Sağlıklı beslendiğinde insan daha dinamik oluyor kendini zinde hissediyorbunu sende farketmişşin ne güzel Börülce nerden bulucam ben abla merak ettim şimdi

Anonymous said...

Zeyneeep, ben de seni cok seviyorum!
Iyi geceler :))

HULYA said...

Harika bir yemeğe benziyor.Ben de mi sebzedaş olsam acaba? Ellerine sağlık en kısa zamanda ben de yapıcam canım çekti şimdi.Sağlıklı tariflerini bizimle paylaştığın için sağol devamını bekliyoruz:-)Hayırlı Bayramlar şimdiden!

Pinky said...

cidden çok güzel gözüküyor.aslında böyle dengeli beslenmeyi en başında yapsaydık böyle kilo sorunumuz olmayacaktı ama olmasaydı birbirimizide tanımıyo olacaktık :) iyi taraftan bakayım duruma yani! :) bende kendimi sevmek istiyorum ayrıca..öpüyorum