Wednesday, January 25, 2006

Kahvaltim

Merhaba
Bana gunaydin yine, hava gunesli ama soguk 7 C su an.
Sabah uyandim, ZipZip uyanmadan ciktim yuruyusume.
Bu sabah havadaki nem oranida cok dusuktu, daha bir iyi
yurudum. ZipZip'i okula yolladim ve kendime kahvalti
hazirladim, neler mi var kahvalti tabagimda. Resime bakinca
gordunuz sizde :))


1 bardak taze greyfurt suyum
yarim salatalik
yarim biber ( yesil biber yoktu sari biber dogradim)
1 lop yumurta
1 dilim peynir
1 dilim kepekli ekmek ( kendi urunum)

Oglen icin kuru bakla salatasi hazirlayacagim birazdan kendime.
Simdi kahvaltimi yapayim, saat 8.03 am. sonra yine yazarim:)

Sevgilerimle.


4 comments:

Unknown said...

Abla beni kahvaltıya davet ettiğin için teşekkür ederim. Canım hiç bişey istemiyor ama balıklama dalabilirim tabağına :) harika görünüyor. Gelirken bişiy getireyim mi ? bende
afiyet olsun.

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Pinky said...

Çok süper gözüküyorrrrrrrrrrr :) afiyet bal şeker olsun vedazamanı :)

Unknown said...

Pinkycim, Dali geliyor hadi sende gel kahvaltiya,
uzerine birde Turk kahvesi yaptik mi ohh keyfimize diyecek yok.

opuyorum sizleri.