Tuesday, January 24, 2006

Bugun meyve suyu ve meyve gunum


Merhaba
Gectigimiz hafta kontrollu yedikten sonra dun baskule ciktigimda ancak 950 gr. a veda ettigimi gordum. Benim
metabolizmada direnise gecti sanirim.

Bir sekilde hizlandirmak lazim.
Bugun kendim icin meyve suyu ve meyve gunu ilan
ettim.
Yuruyusten geldikten sonra bir bardak greyfurt suyu
ictim. Tamami ile naturel yani kendim sIKtim.

Uzerinede bir tane salatalik yedim.

Arada elma ve kereviz saplari devreye girecek bugun :))

Oglen icin yine greyfurt suyu ve salatalik yiyecegim.

Ogleden sonra icin stoklarimda 1 muz, 2 portakal, 2 elma
var, bu hepsini yiyecegim anlaminda degil tabi ki, cephanem saglam anlaminda. Eger acikirsam,
canim birseyler atistirmak isterse diye.

Yeni bir gun basliyor benim icin saat 8.05, herkese guzel bir gun diliyorum.
Sevgilerimle.

Veda Zamani

4 comments:

Unknown said...

Harikasın abla Sen.
Hem yürüyüp geldin blogunu yazdın greyfurt suyunu sıktın İçerkende benle muhabbet ettin sonra da işe gittin :)) arada yaptıklaını saymıyorum bilmiyorum çünkü. Vücudun bu azim ve bu hareketlilik karşısında ne kadar dayanabilir ki?

Gerçekten Harikasın. Seni Seviyorum.

Pinky said...

Süpersin valla vedazamani.Yanlız birşey dikkatimi çekti.Bu nasıl vucut direncidir öyle 1 kilo veren :) Benimki direnince hiç vermiyo tıpkı şimdiki gibi.bence 1 kilo vermek sağlıklı ama meyve sularıda çok sağlıklı :) Süpersin cidden kararlık,azim irade kocaman öpüyorum bunlar için seni :)

Anonymous said...

Cok iyi bir fikir oldu bu bana da Zeynep Abla cunku ben de bu aksam ustu bizim grupla toplantim var orada 3 ya da 4 tanecik quesadilla ve barbunya puresi yiyecegim arti bir dilim cikolatali pasta yarina da greyfurt aldim ben de onu kendim sıkıp icecegim. Sana bir soru soracagim. Balik filetom var ve yarina bol salatayla bir balik keyfi yapmak istiyorum. Firinda pisirebilecegim bir tarifin var mi? Yagda kizartmasi guzel oluyor cok ama yagli.
Sevgilerimle

Unknown said...

Diyet kardeslerim, dostlarim benim, inan birlikten kuvvet doguyor, eskiden sanal ortamda bazi kisilerle butun gun yemek konusur, daha da istahim acilirdi, simdi o tur muhabbetlere girmiyorum asla, diyet dostlarimla muhabbetteyim, daha keyifli. Eskiden yemek icin yasiyordum, evet evet aynen oyle, sabah kalkip ne yesem diye dusunurdum.
Simdi tam tersi, zorla yer oldum bazi seyleri...

Dalicim, ben erken kalkip yasamayi seviyorum, boylelikle daha cok uretici oluyorum, 24 saat icinde 6-7 saat uyumak yeterli benim icin.
Bende seni seviyorum.

Pinkycim, 950 gr verdim yahu.
O kadar ac kaldim diye hayiflaniyorum, ama inan cok yuruyorum, taban cokmesi olmasina ragmen bende, azimle yurumeye calisiyorum. Cok agriyor bazen ayak tabanlarim ve bileklerim ama...Bende seni opuyorum kocaman kocaman.

Nilaycim, afiyetle ic, bu ara cok fazla greyfurt var ortalikta, fiyatlarda makul, balik icin sana tek onerim izgara, yada aluminyum folyo icine sogan dilimle, biber dilimle baligi koy hafif tuzla, limon dilimle birde hic yag koymadan sarip firinda pisir. Yurumeyi ihmal etme. Optum seni ve guzel bocugu.