Wednesday, January 11, 2006

Bayram Yaramazliklari


Merhaba
Bayramda hali ile biraz yaramazlik yaptim. Cocuklugumdan beri
alismisim Kurban Bayrami sabahi kurban kesilir ve kavurma
hazirlanir, kahvaltida kavurma yenilir bizde. Burada kurban
kesme olayina girmiyoruz kac senedir, gereken yerlere gidiyor
kurban bedeli. Ama ben kendimce gelenegimi surduruyorum.
Birgun onceden etimi aldim, dun sabahta kavurmami yaptim.
Oturdum bir guzelde yedim:)) Biliyorum sebzeli gunlerdeyim
ama bayram gunu ot yemekte olmaz ki:))

Sonraki ogunlerde salata yemeye ozen gosterdim, ama sabah
bu kacamagimi yaptim. Bende yalan yok, ay yemedim bozmadim
demeye yuzum tutmaz. Bugun 2. gun, yine normale dondum.
AA unuttum birde baklava yedim Dali gibi bende, kendim yaptim
arife gunu , bayramlasmaya gelen konuklara cikarinca aksam
bende yemezsem olurdum herhalde :)))

Bugun hersey yolunda, sabah yurumedim ama, nem cok fazla idi,
onun yerine jimnastik aletimi kullandim, biraz uzun sure.

Bayram hala devam ediyor, tum guzellikler sizlerle olsun.
Mutlu bayramlar, bende calismaya devam yine :))
not: resim bana ait degil, netten buldum.

Veda Zamani

4 comments:

Unknown said...

Afiyet şeker olsun abla. Tadında bıraktığın içinde kutluyorum abla seni.. ben normale dönüyom artık

Pinky said...

Afiyet olsun vedazamani..Bugün bende bozdum hatta bozuşumun ne tatlıyla ne etle ilgisi var :) Daha sonra bende yazıcam..Keşke diyorum bi yandan diğer yandanda boşveeer kırk yılda bir diyorum.Yarın tartıda yılbaşındaki gibi bi şok yaşarsam bunalım postlarımı okursanız beni avutun :) öpüyorummmmmmm

sadişş said...

slm zeynep abla tatilden döndüm bugün..işyerindeyim şimdi..bende herkez gibi bayramda diyet miyet dinlemedim..ama hala tatilde hissediyorum kendimi pazartesi toparlarım artık..byyy

HULYA said...

Sevgili Veda zamanı,
Bayramda ben de 9 gün boyunca gerek yalnız gerekse gelen misafirlerle birlikte ne bulursam yedim.Tabii verdiğim birkaç kiloyu da geri almışım.Bu gün benim için kalorili yiyeceklere veda zamanı:-)