Monday, January 30, 2006

Bugun Cok Sinirliyim.(dim)


Devam edicem, sinirim gecsin, yazicam...
Niye mi sinirlendim sabah sabah, asagidaki resime bakinca anlarsiniz.
Koca bir haftada 600 gr'a veda etmisim, onun icin sinirlendim.

Baskule ciktigimda 203 lb gordum, 200 lb altina dusemedim henuz diye
sinirlendim. Yani 203 lb. nin turkcesi 92.162 gr.
Gectigimiz gunlere bakilirsa diyete baslarken 240 lb idim.
Ramazana baslarken tam 240 lb (108 kg.) geliyordum, gerci
yinede az yol kat ettim diyemem, 37 lb ye veda etmek az degil,
ama bu hafta azimla 200 lb nin altina dusecegim
diye umut ediyordum. Sanirim metabolizmam ile catisma
donemine girdim.
Sevgili Dalican ve Arzum'la konustum sabah moralimi
duzelttiler. Sagolsunlar.
Bionikkedicim, sagolasin. Yanimda oldugunu bilmek cok guzel.
Sizleri seviyorum.
Veda Zamani.

9 comments:

kedi said...

Bi de yazsaydın neye sinir olduğunu da ,kafanı bozana ana avrat sövseydik şööyle tüm blogdaşlar olarak(tabii seni sinirlendiren eniştemiz değilse,ayıp olmasın,sana da, O'na da.Küfürbazım ama adabı da biliriz icabında):))))))))

Unknown said...

Elimizde olmadan sinirliyoruz Bir hafta boyunca diyet spor bu kadar cık mı yani kzıyoruz Kızmakta haklı değiliz ya. Vücudunda bi,r dengesi var nasıl biz bize zarar vermek isteyenlaer karşısında kendimizi korumaya alıyorsak oda öyle. şimdi zeynep ablacım
sen o yağları eritmeye çalışmak için aylardır rejim yap üstüne üstlük bir de spor bu vüct bağırmazmı teer teker gelin noluyoz diye koruma kalkanı çıkarmazmı be abla..
HAydi abla şimdi bu çıkan kalkanı delmek için 600 gr nokta atışlarına devam kim tutar abla seni :)) çoook çook öpüyorum bekledimde gelmedin Hiç mi beni sevmedin. :)))

Nilay said...

Zeynep Abla, sen daha iyi biliyorsun ki bir dönem sonra kilo verme hızının düşeceğini. Bu çok normal, kendini koyverme. Bak çok yol kat ettin. Herkesin metabolizma hızı aynı değil. Benim mesela çok yavaş. Yavaş kilo alıp veriyorum. Ayrıca bu kiloları biz böyle iki üç ayda almadık ki. Senelerden beri biz bunlarla yaşıyoruz. Bunlardan kurtulmakta tabiki zaman alacak. Ben de 700 g. almışım..:(( Ama olsun. Yılmak yok.
Kendine iyi bak, üzülme
Öptüm seni ve Kerim'imi
Bye

fethiye said...

verdigin 37kb az mi be bacim? Sinirlenecek ne var dusundugun kiloya dusemedin diye? Bak simdi.

Narenciye tuketimin nasil? Onlar yaglari emiyor degil mi?

SUNSHINE said...

zeynepcigim insanin morali gercekten cok bozuluyor veremeyince seni cok iyi anliyorum.

Ama sendeki azim ve kararlilik olduktan sonra kilolar senden korksun. Diyet yaparken dikkat edilmesi gerekenler; az ye, spor birde sabir eklendi simdi.

hepimize kolay gelsin.

Unknown said...

Canimsiniz hepiniz,
inan boyle zamanlarda moralimi sizler yeniden yukseltiyorsunuz,
ama bu hafta 200 un altina duserim diye pek bi heveslenmistim, hatta dun evde kalabalik misafir gurubum vardi, bir suru sey yaptim, kendim sadece bugday salatamdan yedim, meyve suyu ictim :((
neyse
umarim gelecek pazartesi ibreyi istedigim yerde gorurum ,
sizleri seviyorum.

crystalsdreams said...

Vedazamanıcım,canımcımm 600 gr da olsa vermişin ama bişiler di mii,bi de bu diyet olayının hiç veremeyen garibanları varr..sen dile kolay 16 kiloyu ardında bırakmışsın,arkadaşların da dediği ve senin de bildiğin gibi olacak öyle vücudun uzun zamandır alıştığı kiloları vermemekte direnci bazen..o zaman yılmadan devam etmek lazım..en azından sen veriyosun accık da olsa,bak ben bi bırakmıştım hemencecik 4-5 kilo alıvermiştim..şimdi o aldıklarımı vermeye uğraşıyorum..sen o kısır döngüye girmeden bu uzun yolda gayet başarılı ilerliyosun..sinir yapar tabi böyle durumlar ama çabalarını engellememesi çok güsel..bak haftaya daha farklı konuşacağız bu konu hakkında çünkü eminim haftaya değişecek bu direnç..
çok öperim

Anonymous said...

Bugün öğrendiğime göre haftada 500 gr'dan fazla vermek birşeylerin kötüye gittiğine işaret olabilirmiş. Ayda 2 kilo vermek idealmiş. 4 kilodan fazla vermek rejimi yeniden gözden geçirmeyi gerektiriyormuş. Onun için 600 gr olsun bizim olsun.

Unknown said...

Sagolasin gomleksizoglu,
yazdiklarinda haklisin, ayda 2 kg ideal diyor diyetisyenler her zaman, ama butun hafta kontrol edip sonucunda bu rakami gorunce o an cok sinirlendim ve yemek istedim onume geleni, allahtan evden attim sokaga kendimi, birseyler yemeye baslamadanda kendimi sayenizde sakinlestirdim.
Sagol tekrar.
blogunu dikkatle okuyorum diyetle ilgili paylastigin bilgiler cok guzel.